حامیان

فراخوان شرکت در انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق والکترونیک ایران مرکزی و شاخه خوزستان از ۶تا ۸ آذر ۹۶

بدینوسیله به اطلاع کلیه اعضای محترم انجمن میرساند سیزدهمین انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن مهندسین برق والکترونیک ایران و همزمان انتخابات اعضای هشتمین هیئت مدیره انجمن مهندسین برق والکترونیک شاخه خوزستان به شکل زیر برگزار می گردد :

الف) انتخابات هیئت مدیره انجمن مهندسین برق والکترونیک شاخه خوزستان:

۱-انتخابات به صورت الکترونیکی از طریق سایت شاخه خوزستان به آدرس www.iaeeekh.ir برگزار خواهد شد.

۲- مشاهده رزومه کامل نامزدهای هیئت مدیره شاخه خوزستان

۳- مدت زمان تعیین شده برای رای دادن ازساعت ۸ صبح تاریخ ۶ آذر۱۳۹۶ لغایت ساعت ۱۶ ظهر ۸ آذر ۱۳۹۶ می باشد . اعضای محترم با رمزی که قبل از شروع انتخابات برای ایشان با پیامک یا ایمیل ارسال شده می توانند وارد سامانه انتخابات آنلاین شده و به کاندیداهای مورد نظر خود از فهرست فوق رای دهند:

 

۴- جلسه نتایج انتخابات از ساعت ۱۶ روز ۸آذر۹۶ در سالن اجتماعات شرکت مخابرات خوزستان (واقع در خیابان ۱۷ کیانپارس) برگزار می گردد .

 

ب) انتخابات هیئت مدیره مرکزی انجمن مهندسین برق والکترونیک ایران:

۱-انتخابات سیزدهمین دوره اعضای هیئت مدیره مرکزی انجمن مهندسین برق والکترونیک ایران نیز درهمان تاریخ به صورت الکترونیکی از طریق سایت انحمن مرکزی به آدرس www.iaeee-iran.org برگزار خواهد شد.

۲- نامزدهای شاخه خوزستان در انتخابات هیئت مدیره انجمن مرکزی به قرار ذیل می باشد :

دکترمحمود جورابیان – مهندس محمدعلی بشکار

۳- برای شناسایی نامزدها و اطلاع از نحوه انتخابات هیئت مدیره انجمن مرکزی به سایت انجمن مرکزی www.iaeee-iran.org مراجعه کنید.

۴- برای دریافت کدهای رای دهی در سایت انجمن مرکزی ایران (نام کاربری و کلمۀ عبور) کافیست کدملی خـود را بـه شـماره ۰۹۳۰۰۶۵۵۰۳۴ ارسال و بلافاصله کدهای مربوط به خود را دریافت نمایید:

۵- دریافت اطلاعیه نحوه مشارکت در انتخابات مرکزی

۵- از کلیه اعضا انتظار دارد ضمن شرکت در انتخابات از نامزدهای شاخه خوزستان در هیئت مدیره مرکزی حمایت نمایند.

یک نظر بگذارید